Hoppa på archer

Va med jossan och emma i jossans stall idag. Dom mocka medans jag fyllde på med vatten, sen tog vi in han och borstade och gjorde han fin. Han hade röd outfit idag. Han ta jätte fin. Vi red till rid banan och hoppade bana. Haha andra gången jag skulle hoppa min fina bana på 4 hinder. På på näst sista hindret gör han värsta ponny svängen. Och jag flyger av. Haha. Han är på tung satt man bara flyger hade det tex varit chaf som hade stängt så så hade man lätt suttit kvar. Men sen hoppa jossan. Så kasta hon sig av i farten av man konstig anledning. Haha men roligast va nog när emma skulle gå över en bom på börjar han backa på hon börjar grina så blir hon sur på mig hahahaha. Sen träffa vi amanda på fick jag träffa primalen:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0