Sjuuuk ridtur med frida,

hahah min nya sadel komm idag (y) jag och fria skulle va duktiga att hitta en ny väg i skogen, aa jag red ner på en stig bär det fanns en stuga så hitta vi en annan stig och aa ibland är det inte så bra att ha stor häst, hängde på sidan av chaf för att inte få grenar på mig ! !!!
aja sen såg vi ett hus, och då säger frida" vi är bakom granngården ( i kungsgån) "AHAHA nej , vi är i åshammr säger jag, haha nä vi va på åsen mellan kungsgåden och åshammar ahahahah, fan vad vi skratta !
sen red vi hemmot och in i skogen på andra sidan, ahha då skulle frid och junir gömma sig, så galopperar jag där i från och gömmer oss så hahahahhahha helt sjukt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0